donderdag 12 april 2018

Laten afvoeren Japanse Duizendknoop

Dat kan in Nijmegen Rowill verzorgen: http://daamen-millingen.nl/

Globale inschatting van de kosten via de telefoon dd 12/4/2018: Reist- en inpaktijd 2,5 uur, dan wordt €212 incl BTW. Ik zou dan zelf tevoren eventueel extra lege bigbag zakken kunnen ophalen.

Op 11/4 nog even wat gedaan: hele middenpad tot aan het huisje is nu uitgegraven en bedekt met houtsnippers. Stoepstenen weggehaald op houtsnipperaadjes. Achteraf vond ik dat toch geen goed idee. Het biedt een te prettige omgeving voor nog eventueel aanwezig kweekgras of ander onkruid.
Ook verdicht ik de grond eronder door precies daarop te lopen. De grond eronder krijgt mijn gewicht plus dat van de stoeptegel.
Een reden om ervoor te kiezen was dat ik de houtsnippers schoon wilde houden. Maar ik verwacht hier vooral droog zand en dat zakt er wel doorheen naar beneden.