zaterdag 10 maart 2018

9 en 10 maart bessen-bed, lathyrus en bijenmengsel




Ik heb de laatste 2 bessenstruiken (zwarte en een rode geloof ik) in een eigen bed gezet, dat aansluit op de champagne-bessen die ik al eerder onder de bomen aan de westkant zette. Bessen staan graag aan de bosrand, dit lijkt me een mooie plek voor ze. De zwarte en rode bes in het bed kunnen zorgen voor wat windbeschutting.
Ook zette ik alvast drie bamboestokken in driehoek klaar voor de klimbonen. Eronder voorgezaaide raapsteeltjes en ik zaaide radijs ter plekke.


Voorgezaaide lathyrus en capucijner zaden langs het hek. Lindetakjes als vogelwering
Aan de andere kant van het hek zaaide ik een bijenmengsel, en plantte ik wat gevonden krokusjes uit.
Heuvel van gewiede graspollen en japanse duizendknoop

vliesdoek verwijderd, het is warm en regent